|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
126 |
16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996). |
|
127 |
25150 TURÄ°ZM 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996). |
|
128 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996). |
|
129 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
130 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996). |
|
131 |
25150 TURÄ°ZM 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996). |
|
132 |
25150 TURÄ°ZM 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17350 Ä°ÅžLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
133 |
25150 TURÄ°ZM 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 17350 Ä°ÅžLETME
|
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996). |
|
134 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996). |
|
135 |
17350 İŞLETME 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996). |
|
136 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 21750 PERSONEL EĞİTİMİ 17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
|
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 149-158, (1996). |
|
137 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 17220 Ä°Åž DEÄžERLENDÄ°RME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996). |
|
138 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 196-215, (1996). |
|
139 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996). |
|
140 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|
141 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DAKİ TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 259-264, (1996). |
|
142 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996). |
|
143 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|
144 |
25150 TURÄ°ZM 10030 ACENTELER 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996). |
|
145 |
25150 TURÄ°ZM 17350 Ä°ÅžLETME 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
|
ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996). |
|
146 |
25150 TURÄ°ZM 16330 HÄ°ZMET Ä°ÅžLETMELERÄ° 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ° 10470 ANKET
|
OSMAN UNUTULMAZ - İNCİ VARİNLİ, KAPADOKYA BÖLGESİNDE OTEL İŞLETMELERİNİN HİZMET KALİTESİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 160-172, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
147 |
11160 BANKA 16340 HİZMET KALİTESİ 17660 KALİTE KONTROLÜ
|
NİHAL İNAĞ, BANKACILIK SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİ VE KONTROLÜ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 408, 63-69, (1995). |
|
148 |
17831 KAMU YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ 17781 KAMU HİZMETİ
|
KAMİL UFUK BİLGİN, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTELİ HİZMET ANLAYIŞI, KAMU YÖNETİMİ DİSİPLİNİ SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ 1 YÖNETİM VE DEMOKRASİ(YÖNETİM YURTTAŞ İLİŞKİSİ) TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, Cilt: 1, 171-190, (1995). |
S 350 kam 1995 c.1. |
149 |
11160 BANKA 16340 HİZMET KALİTESİ 17660 KALİTE KONTROLÜ
|
NİHAL İNAĞ, BANKACILIK SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİ VE KONTROLÜ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 408, 63-69, (1995). |
|
150 |
11359 BELEDİYE 16340 HİZMET KALİTESİ 25810 ÜRETİM YÖNETİMİ
|
FİLİZ ÇALIŞKAN, KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE OTOBÜS İŞLETMESİ'NİN SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR DENEME, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı: 11, 345-365, (1994). |
|