|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
101 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 16340 HİZMET KALİTESİ 10030 ACENTELER
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 322-330, (1996). |
|
102 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12310 ÇATIŞMA
|
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996). |
|
103 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996). |
|
104 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996). |
|
105 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996). |
|
106 |
25150 TURİZM 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996). |
|
107 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996). |
|
108 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996). |
|
109 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996). |
|
110 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 17350 İŞLETME
|
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996). |
|
111 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996). |
|
112 |
17350 İŞLETME 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996). |
|
113 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 21750 PERSONEL EĞİTİMİ 17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
|
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 149-158, (1996). |
|
114 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 17220 İŞ DEĞERLENDİRME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996). |
|
115 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 196-215, (1996). |
|
116 |
25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996). |
|
117 |
16340 HİZMET KALİTESİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996). |
|
118 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DAKİ TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 259-264, (1996). |
|
119 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996). |
|
120 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996). |
|
121 |
25150 TURİZM 10030 ACENTELER 16340 HİZMET KALİTESİ
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996). |
|
122 |
25150 TURİZM 17350 İŞLETME 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996). |
|
123 |
11359 BELEDİYE 17650 KALİTE 27201 YEREL YÖNETİM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ÖMER PEKER, BELEDİYE YÖNETİMLERİNDE KALİTE ÜRETİMİ, ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER (TODAİE), Cilt: 5, Sayı: 2, 15-23, (1996). |
|
124 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HAKAN YILMAZ - GÜNTER ARNDT, DO SERVICES DESERVE SEPERATE TREATMENT FROM TQM PRACTISES?, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 748-756, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
125 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 22655 SAĞLIK 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HÜSEYİN BAŞLIGİL - HAYRİ BARAÇLI, SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ÇALIŞMALARI VE BİR UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 862-869, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |