Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 153
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
101 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
10030 ACENTELER
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 322-330, (1996).  
102 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
12310 ÇATIŞMA
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996).  
103 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ


HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996).  
104 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ


HASAN TEKELİ - NURTEN CAMBASOĞLU, TURİZM KÜLTÜRÜ, ÇAĞDAŞLIK VE HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 11-13, (1996).  
105 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 39-44, (1996).  
106 25150 TURİZM
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ

OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİYE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 65-86, (1996).  
107 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNÖREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMESİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 87-98, (1996).  
108 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ


ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 99-103, (1996).  
109 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
17350 İŞLETME

KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 104-114, (1996).  
110 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
17350 İŞLETME

HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 115-122, (1996).  
111 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
17321 İŞGÖREN GÜDÜLENMESİ
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 123-141, (1996).  
112 17350 İŞLETME
25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 142-148, (1996).  
113 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
21750 PERSONEL EĞİTİMİ
17040 İNSANGÜCÜ SEÇİMİ (PERSONEL SEÇİMİ)
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 149-158, (1996).  
114 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
17220 İŞ DEĞERLENDİRME
16340 HİZMET KALİTESİ
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİN ETKİSİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 176-184, (1996).  
115 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 196-215, (1996).  
116 25150 TURİZM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
17210 İŞ ANALİZİ
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 216-243, (1996).  
117 16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, HİZMET KALİTESİNİN ARTTIRILMASINDA İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜ VE DEĞERLENDİRİLMESİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 244-258, (1996).  
118 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DAKİ TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 259-264, (1996).  
119 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
12360 ÇEVRE
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 295-308, (1996).  
120 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLA KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 309-321, (1996).  
121 25150 TURİZM
10030 ACENTELER
16340 HİZMET KALİTESİ

LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 322-330, (1996).  
122 25150 TURİZM
17350 İŞLETME
16340 HİZMET KALİTESİ

ALİ YAYLI - PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ - PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİN ETKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 331-340, (1996).  
123 11359 BELEDİYE
17650 KALİTE
27201 YEREL YÖNETİM
16340 HİZMET KALİTESİ
ÖMER PEKER, BELEDİYE YÖNETİMLERİNDE KALİTE ÜRETİMİ, ÇAĞDAŞ YEREL YÖNETİMLER (TODAİE), Cilt: 5, Sayı: 2, 15-23, (1996).  
124 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ


HAKAN YILMAZ - GÜNTER ARNDT, DO SERVICES DESERVE SEPERATE TREATMENT FROM TQM PRACTISES?, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 748-756, (1996). S 658.562 Özg 1996
125 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
22655 SAĞLIK
16340 HİZMET KALİTESİ

HÜSEYİN BAŞLIGİL - HAYRİ BARAÇLI, SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ÇALIŞMALARI VE BİR UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 4, 862-869, (1996). S 658.562 Özg 1996
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Sonraki Sayfa