Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 164
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
76 11920 BÜTÇE
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17370 İŞLETME BÜTÇELERİ
12000 BÜTÇE İLKELERİ
ÖMER GİDER - ÇETİN AKAR, HASTANE İŞLETMELERİNDE BÜTÇE SİSTEMİ : RADYOLOJİ DEPARTMANI ÖRNEK UYGULAMASI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 33, Sayı: 1, 183-198, (2000).  
77 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

İNAN ÖZALP - ZÜMRÜT TONUS, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE KOÇFİNANS ÖRNEĞİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ ( PROF. DR. GÜNERİ ERGÜLEN' İN HATIRASINA ARMAĞAN) , Cilt: XVI, Sayı: 1,2, 1-21, (2000).  
78 27381 YÖNETİM SORUNLARI
22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
10470 ANKET
MİNE ALTUNİŞ (GERNİ), DOĞU ANADOLU BÖLGESİNDEKİ SAĞLIK KURULUŞLARINDA YAŞANAN YÖNETİM SORUNLARI, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 14, Sayı: 1, 159-174, (2000).  
79 17650 KALİTE
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16340 HİZMET KALİTESİ
MEHVEŞ TARIM, HİZMET ORGANİZASYONLARINDA (HASTANELERDE) KALİTE, PROF. DR. NUSRET EKİN'E ARMAĞAN (TÜRK AĞIR SANAYİİ VE HİZMET SEKTÖRÜ SENDİKASI YAYINI), 1025-1040, (2000). S 330 Nus 2000
80 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ

BURHAN ŞENER, MODERN OTEL İŞLETMELERİNDE ORGANİZASYON KÜLTÜRÜNÜN OLUŞTURULMASINA İLİŞKİN BİR YAKLAŞIM VE UYGULAMA, 2000'Lİ YILLARA GİRERKEN KAPADOKYA'NIN TURİZM DEĞERLERİNE YENİDEN BİR BAKIŞ HAFTASONU SEMİNERİ VI (ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TIRİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU), 192-202, (2000). S 939.34 İki 2000
81 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17150 İSTİHDAM

ÖZHAN YAĞCI, TURİZM TALEBİNDE YENİ EĞİLİMLER IŞIĞINDA KAPADOKYA BÖLGESİ'NDE FAALİYET GÖSTEREN ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERİN İSTİHDAM POLİTİKALARI VE TURİZM EĞİTİM KURUMLARINDAN BEKLENTİLER, 2000'Lİ YILLARA GİRERKEN KAPADOKYA'NIN TURİZM DEĞERLERİNE YENİDEN BİR BAKIŞ HAFTASONU SEMİNERİ VI (ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TIRİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU), 230-242, (2000). S 939.34 İki 2000
82 10470 ANKET
23760 STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

TAMER BOLAT, OTEL İŞLETMELERİNDE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI VE BİR UYGULAMA, 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 137-158, (2000). S 658.8 Beş 2000
83 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21690 PAZARLAMA STRATEJİLERİ


AYHAN GÖKDENİZ - HÜSEYİN ÇEKEN, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SATIŞ GELİŞTİRME VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 161, (2000). S 658.8 Beş 2000
84 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21630 PAZARLAMA
12870 DENETİM

SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA DENETİM ARAÇLARI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 164, (2000). S 658.8 Beş 2000
85 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

OYA İNCİ BOLAT , KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARTIRILMASINDA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARININ ROLÜ VE BİR UYGULAMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 167, (2000). S 658.8 Beş 2000
86 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ


OYA A. SEYMEN, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA YÖNETİMİNİN ÖRGÜTSEL ANALİZİ VE KOORDİNASYON SORUNLARI & BİR UYGULAMA (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 168, (2000). S 658.8 Beş 2000
87 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16355 HİZMET SEKTÖRÜ


ORHAN İÇÖZ - İGE PIRNAR TAVMERGEN - PINAR ÖZDEMİR MERİÇ , TURİSTİK TÜKETİCİ EĞİLİMLERİNDEKİ DEĞİŞMELERE OTELCİLİK VE KONAKLAMA HİZMETLERİNİN UYUMU (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 169, (2000). S 658.8 Beş 2000
88 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
22541 RİSK
22655 SAĞLIK
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ÜMİT ŞAHİN - İLHAMİ ÜNLÜOĞLU, HASTANELERDE RİSK YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 466, 47-51, (2000).  
89 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

CAFER TOPALĞLU, ÇEKİRDEK ÜRÜN VE DESTEK HİZMETLERİN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE GENEL GÖRÜNÜMÜ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 466, 88-93, (2000).  
90 22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
27310 YÖNETİM

NOYAN OĞULATA, HASTANELERİN SEVK VE İDARESİNDE UYGULANAN YÖNTEMLER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 74-78, (2000).  
91 17970 KÂR
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
27370 YÖNETİM MUHASEBESİ

ÖZGÜR ÖZMEN UYSAL, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HASILAT YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ MÜŞTERİ KESİMLERİNE DAYALI KARLILIK ANALİZİ MODELİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMESİ, MUHASEBE BİLİM DÜNYASI DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 3, 121-130, (1999).  
92 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
AHMET AKBAŞ - A. AKIN AKSU - ALİ CENGİZ - RÜYA EHTİYAR, KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE İNSANGÜCÜ ARAŞTIRMASI VE ANTALYA ÖRNEĞİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 450, 42-52, (1999).  
93 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
26720 VERİMLİLİK

CEVDET AVCIKURT - YUNUS ARSLAN, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE YORGUNLUK FAKTÖRÜNÜN İŞGÜCÜ VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 452, 48-54, (1999).  
94 22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


HÜSEYİN DEMİRTOLA, FORM, FORM STANDARDİZASYONU VE HASTANELERDE FORM KULLANIMI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 452, 64-67, (1999).  
95 17290 İŞ TATMİNİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
26720 VERİMLİLİK
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999).  
96 19330 MALİYET MUHASEBESİ
17650 KALİTE
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
ÖZKAN TÜTÜNCÜ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNE MALİYET MUHASEBESİ YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ ( PROF. DR. RIFAT ÜSTÜN'ÜN HATIRASINA ARMAĞAN) , Cilt: XV, Sayı: 1-2, 327-342, (1999).  
97 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
AHMET AKBAŞ - A. AKIN AKSU - ALİ CENGİZ - RÜYA EHTİYAR, KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE İNSANGÜCÜ ARAŞTIRMASI VE ANTALYA ÖRNEĞİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 450, 42-52, (1999).  
98 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
26720 VERİMLİLİK

CEVDET AVCIKURT - YUNUS ARSLAN, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE YORGUNLUK FAKTÖRÜNÜN İŞGÜCÜ VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 452, 48-54, (1999).  
99 22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


HÜSEYİN DEMİRTOLA, FORM, FORM STANDARDİZASYONU VE HASTANELERDE FORM KULLANIMI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 452, 64-67, (1999).  
100 17290 İŞ TATMİNİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
26720 VERİMLİLİK
ORHAN BATMAN - RECEP YILDIRGAN - H. MUSTAFA PAKSOY, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN VERİMLİLİK VE İŞ TATMİNİ İLE İLİŞKİSİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 455, 34-41, (1999).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Sonraki Sayfa