Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 164
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
51 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
11630 BİLİŞİM SEKTÖRÜ
10470 ANKET
24611 TEKNOLOJİ
MAHMUT TEKİN - MUAMMER ZERENLER, HİZMET İŞLETMELERİNDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA, II. ULUSAL ORTA ANADOLU KONGRESİ "KÜRESEL REKABETTE YENİ VERİMLİLİK STRATEJİLERİ", 351-362, (2002). S 338.6048 Ulu 2002
52 26720 VERİMLİLİK
25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
DERMAN KÜÇÜKALTAN, OTEL İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİN İŞGÜCÜ KALİTESİNE ETKİLERİ : İSTANBUL'DAKİ 4 VE 5 YILDIZLI OTELLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, II. ULUSAL ORTA ANADOLU KONGRESİ "KÜRESEL REKABETTE YENİ VERİMLİLİK STRATEJİLERİ", 407-420, (2002). S 338.6048 Ulu 2002
53 16330 HİZMET İŞLETMELERİ



NEVİN ŞANLIER - NURCAN YABANCI, SOSYAL TESİSLERDE VERİLEN TOPLU BESLENME HİZMETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 485, 67-73, (2002).  
54 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
18830 KÜRESELLEŞME


MUHSİN HALİS, HİZMET İŞLETMELERİNDE GLOBAL STRATEJİLERİN GELİŞTİRİLMESİ, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 21, 125-144, (2001).  
55 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
25150 TURİZM
10470 ANKET

NİLÜFER KOÇAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ANİMASYONUN ÖNEMİ VE ANİMASYON PERSONELİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 61-80, (2001).  
56 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23730 STOK YÖNETİMİ (ENVANTER KONTROLÜ)
19365 MALZEME İHTİYAÇ PLANLAMASI (MRP)
25810 ÜRETİM YÖNETİMİ
HİLMİ YÜKSEL - C. CENGİZ ÇELİKOĞLU, HASTANELERDE ENVANTER KONTROLUNDE MALZEME İHTİYAÇ PLANLAMASI SİSTEMİNDEN YARARLANILMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 2, 163-176, (2001).  
57 26690 VERİ ANALİZİ
21730 PERFORMANS DEĞERLEME
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

MEHPARE TİMOR, HASTANE PERFORMANSINI BELİRLEMEDE VERİ ZARFLAMA ANALİZİ , İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 30, Sayı: 1, 69-79, (2001).  
58 12360 ÇEVRE
25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE (ISO)
FİLİZ ÇEVİK, SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZME HİZMET EDEN ÇEVRE DOSTU KONAKLAMA İŞLETMELERİNDEKİ ÇEVRECİ UYGULAMALAR, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 476, 72-79, (2001).  
59 11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA)
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNE GÖRE DÜZENLENMESİNDE BİR ARAÇ: KIYASLAMA YÖNTEMİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 477, 46-50, (2001).  
60 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
25150 TURİZM
26720 VERİMLİLİK

ROBERT CHRISTIEMILL (ÇEV.CAFER TOPALOĞLU), KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK - 2 UYGULAMA, STANDARD: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 474, 52-57, (2001).  
61 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


ÇETİN BEKTAŞ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 479, 29-33, (2001).  
62 22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23780 STRATEJİK YÖNETİM

BİLAL AK, SAĞLIK HİZMETLERİNE STRATEJİK BAKIŞ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 472, 22-30, (2001).  
63 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
26720 VERİMLİLİK

CAFER TOPALOĞLU, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK - 1, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 40-45, (2001).  
64 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME

ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEDE YARATICILIK UNSURLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 470, 17-22, (2001).  
65 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23650 STANDARTLAR


KASIM KARAHAN, HİZMETLERİ STANDARDLAŞTIRMANIN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 11-14, (2001).  
66 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10470 ANKET
MERYEM AKOĞLAN KOZAK - EMİNE YILDIZ, OTEL İŞLETMELERİNDE KAT HİZMETLERİ PERSONELİNİN HİJYEN DAVRANIŞLARI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 13-31, (2001).  
67 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23801 SUÇ
10470 ANKET
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
ZELİHA ESER, TÜRKİYE'DEKİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE CİNSEL TACİZİN BOYUTLARI : SINIRLI BİR ÖRNEKLEM ÜZERİNDE ARAŞTIRMA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 33-64, (2001).  
68 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
20930 OUTSOURCING (DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA)
21770 PERSONEL TEDARİKİ
OYA AYTEMİZ SEYMEN, DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA VE KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İŞGÖREN BULMA SÜRECİNE UYGULANMASI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 65-88, (2001).  
69 22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23780 STRATEJİK YÖNETİM

BİLAL AK, SAĞLIK HİZMETLERİNE STRATEJİK BAKIŞ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 472, 22-30, (2001).  
70 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
26720 VERİMLİLİK

CAFER TOPALOĞLU, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK - 1, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 40-45, (2001).  
71 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME

ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEDE YARATICILIK UNSURLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 470, 17-22, (2001).  
72 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
23650 STANDARTLAR


KASIM KARAHAN, HİZMETLERİ STANDARDLAŞTIRMANIN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 11-14, (2001).  
73 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
22541 RİSK
22655 SAĞLIK
17670 KALİTE YÖNETİMİ
ÜMİT ŞAHİN - İLHAMİ ÜNLÜOĞLU, HASTANELERDE RİSK YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 466, 47-51, (2000).  
74 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

CAFER TOPALĞLU, ÇEKİRDEK ÜRÜN VE DESTEK HİZMETLERİN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE GENEL GÖRÜNÜMÜ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 466, 88-93, (2000).  
75 22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
27310 YÖNETİM

NOYAN OĞULATA, HASTANELERİN SEVK VE İDARESİNDE UYGULANAN YÖNTEMLER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 74-78, (2000).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Sonraki Sayfa