|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
51 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 11630 BİLİŞİM SEKTÖRÜ 10470 ANKET 24611 TEKNOLOJİ
|
MAHMUT TEKİN - MUAMMER ZERENLER, HİZMET İŞLETMELERİNDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA, II. ULUSAL ORTA ANADOLU KONGRESİ "KÜRESEL REKABETTE YENİ VERİMLİLİK STRATEJİLERİ", 351-362, (2002). |
S 338.6048 Ulu 2002 |
52 |
26720 VERİMLİLİK 25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
|
DERMAN KÜÇÜKALTAN, OTEL İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİN İŞGÜCÜ KALİTESİNE ETKİLERİ : İSTANBUL'DAKİ 4 VE 5 YILDIZLI OTELLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, II. ULUSAL ORTA ANADOLU KONGRESİ "KÜRESEL REKABETTE YENİ VERİMLİLİK STRATEJİLERİ", 407-420, (2002). |
S 338.6048 Ulu 2002 |
53 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
NEVİN ŞANLIER - NURCAN YABANCI, SOSYAL TESİSLERDE VERİLEN TOPLU BESLENME HİZMETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 485, 67-73, (2002). |
|
54 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 18830 KÜRESELLEŞME
|
MUHSİN HALİS, HİZMET İŞLETMELERİNDE GLOBAL STRATEJİLERİN GELİŞTİRİLMESİ, DIŞ TİCARET DERGİSİ, Sayı: 21, 125-144, (2001). |
|
55 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 25150 TURİZM 10470 ANKET
|
NİLÜFER KOÇAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ANİMASYONUN ÖNEMİ VE ANİMASYON PERSONELİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 61-80, (2001). |
|
56 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23730 STOK YÖNETİMİ (ENVANTER KONTROLÜ) 19365 MALZEME İHTİYAÇ PLANLAMASI (MRP) 25810 ÜRETİM YÖNETİMİ
|
HİLMİ YÜKSEL - C. CENGİZ ÇELİKOĞLU, HASTANELERDE ENVANTER KONTROLUNDE MALZEME İHTİYAÇ PLANLAMASI SİSTEMİNDEN YARARLANILMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 2, 163-176, (2001). |
|
57 |
26690 VERİ ANALİZİ 21730 PERFORMANS DEĞERLEME 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
MEHPARE TİMOR, HASTANE PERFORMANSINI BELİRLEMEDE VERİ ZARFLAMA ANALİZİ
, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 30, Sayı: 1, 69-79, (2001). |
|
58 |
12360 ÇEVRE 25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE (ISO)
|
FİLİZ ÇEVİK, SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZME HİZMET EDEN ÇEVRE DOSTU KONAKLAMA İŞLETMELERİNDEKİ ÇEVRECİ UYGULAMALAR, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 476, 72-79, (2001). |
|
59 |
11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA) 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNE GÖRE DÜZENLENMESİNDE BİR ARAÇ: KIYASLAMA YÖNTEMİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 477, 46-50, (2001). |
|
60 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 25150 TURİZM 26720 VERİMLİLİK
|
ROBERT CHRISTIEMILL (ÇEV.CAFER TOPALOĞLU), KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK - 2 UYGULAMA, STANDARD: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 474, 52-57, (2001). |
|
61 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİ, STANDART: EKONOMİK VE TEKNİK DERGİ, Sayı: 479, 29-33, (2001). |
|
62 |
22655 SAĞLIK 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23780 STRATEJİK YÖNETİM
|
BİLAL AK, SAĞLIK HİZMETLERİNE STRATEJİK BAKIŞ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 472, 22-30, (2001). |
|
63 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 26720 VERİMLİLİK
|
CAFER TOPALOĞLU, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK - 1, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 40-45, (2001). |
|
64 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
|
ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEDE YARATICILIK UNSURLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 470, 17-22, (2001). |
|
65 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23650 STANDARTLAR
|
KASIM KARAHAN, HİZMETLERİ STANDARDLAŞTIRMANIN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 11-14, (2001). |
|
66 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 10470 ANKET
|
MERYEM AKOĞLAN KOZAK - EMİNE YILDIZ, OTEL İŞLETMELERİNDE KAT HİZMETLERİ PERSONELİNİN HİJYEN DAVRANIŞLARI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 13-31, (2001). |
|
67 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23801 SUÇ 10470 ANKET 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
ZELİHA ESER, TÜRKİYE'DEKİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE CİNSEL TACİZİN BOYUTLARI : SINIRLI BİR ÖRNEKLEM ÜZERİNDE ARAŞTIRMA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 33-64, (2001). |
|
68 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 20930 OUTSOURCING (DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA) 21770 PERSONEL TEDARİKİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN, DIŞ KAYNAKLARDAN YARARLANMA VE KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İŞGÖREN BULMA SÜRECİNE UYGULANMASI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, Cilt: 2, Sayı: 1, 65-88, (2001). |
|
69 |
22655 SAĞLIK 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23780 STRATEJİK YÖNETİM
|
BİLAL AK, SAĞLIK HİZMETLERİNE STRATEJİK BAKIŞ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 472, 22-30, (2001). |
|
70 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 26720 VERİMLİLİK
|
CAFER TOPALOĞLU, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK - 1, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 473, 40-45, (2001). |
|
71 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21190 ÖRGÜTSEL ÖĞRENME
|
ÇETİN BEKTAŞ, HİZMET SÜREÇLERİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEDE YARATICILIK UNSURLARI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 470, 17-22, (2001). |
|
72 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23650 STANDARTLAR
|
KASIM KARAHAN, HİZMETLERİ STANDARDLAŞTIRMANIN ÖNEMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 471, 11-14, (2001). |
|
73 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 22541 RİSK 22655 SAĞLIK 17670 KALİTE YÖNETİMİ
|
ÜMİT ŞAHİN - İLHAMİ ÜNLÜOĞLU, HASTANELERDE RİSK YÖNETİMİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 466, 47-51, (2000). |
|
74 |
17440 İŞLETME YÖNETİMİ 25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
CAFER TOPALĞLU, ÇEKİRDEK ÜRÜN VE DESTEK HİZMETLERİN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE GENEL GÖRÜNÜMÜ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 466, 88-93, (2000). |
|
75 |
22655 SAĞLIK 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 27310 YÖNETİM
|
NOYAN OĞULATA, HASTANELERİN SEVK VE İDARESİNDE UYGULANAN YÖNTEMLER, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 458, 74-78, (2000). |
|