Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 164
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
126 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
12310 ÇATIŞMA
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996).  
127 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 344-348, (1996).  
128 18780 KURUMSAL YAPI VE KURUMSALLAŞMA
10549 ARAŞTIRMA
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

TANIL KILINÇ - AYSEL ERTAŞ, ÖZEL HASTANELERİN KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 1, 43-51, (1996).  
129 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
22655 SAĞLIK

BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996).  
130 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ


HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996).  
131 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ

CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996).  
132 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996).  
133 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ


VEDAT MONKUL - HALUK ERKUT - O. GÖKSAL - B. GÜRCAN , HZMET İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİNİN TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK SAYISAL BİR MODEL VE UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 280-288, (1996). S 658.562 Özg 1996
134 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ


BÜLENT ERSAN, HİZMET SEKTÖRLERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İÇİN ÖZGÜN BİR SİSTEM MODELİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 310-333, (1996). S 658.562 Özg 1996
135 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
22655 SAĞLIK

BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996).  
136 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ


HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996).  
137 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ

CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996).  
138 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996).  
139 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
10640 ARZ
24120 TALEP
RAFET EVYAPAN, KAPADOKYA TURİZMİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TURİZM ARZI VE TALEBİ AÇISINDAN YAPILMASI GEREKENLER, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 103-119, (1995). S 939.34 Kap 1995
140 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
OSMAN UNUTULMAZ - İNCİ VARİNLİ, KAPADOKYA BÖLGESİNDE OTEL İŞLETMELERİNİN HİZMET KALİTESİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 160-172, (1995). S 939.34 Kap 1995
141 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21630 PAZARLAMA

DENİZ GİZ, KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA KAPASİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 173-178, (1995). S 939.34 Kap 1995
142 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ


SÜAVİ AHİPAŞAOĞLU, KAPADOKYA TURİZMİNDE KONAKLAMA SÜRESİNİN UZATILMASI, TUR PROGRAMLARININ UZATILMASI VE BÖLGESEL BİRLİKLERİN ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 233-239, (1995). S 939.34 Kap 1995
143 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
15009 FİYAT
10470 ANKET
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLAVAN, KAPADOKYA'DA KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE ZARARLI FİYAT REKABETİ SORUNU VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 240-262, (1995). S 939.34 Kap 1995
144 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10470 ANKET
17440 İŞLETME YÖNETİMİ
ORHAN BATMAN, OTEL İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL SORUNLAR, VERİMLİLİK DERGİSİ, Sayı: 3, 103-112, (1995).  
145 26720 VERİMLİLİK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
19290 MALİYET

METİN KOZAK, OTEL İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİK AÇISINDAN YİYECEK - İÇECEK MALİYET KONTROLÜNÜN SAĞLANMASI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Sayı: 3, 113-134, (1995).  
146 26720 VERİMLİLİK
22655 SAĞLIK
16330 HİZMET İŞLETMELERİ

ŞAHİN KAVUNCUBAŞI - KORKUT ERSOY, HASTANELERDE TEKNİK VERİMLİLİK ÖLÇÜMÜ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3, 77-92, (1995).  
147 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
13840 EĞİTİM
17512 İTALYA
ORHAN SEZGİN, İTALYA'DA OTELCİLİK VE TURİZM EĞİTİMİ SİSTEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ I: DÖRT YILLIK TURİZM YÜKSEK OKULLARINDA EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM YOLLARI, 54-59, (1994). S 338.4791 Dör 1994
148 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
13840 EĞİTİM
17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
KASIM KARAHAN, TURİZM PAZARINA KALİFİYE ELEMAN TEMİNİ AÇISINDAN TURİZM İŞLETMELERİ İLE EĞİTİM KURUMLARI ARASINDA İŞBİRLİĞİNİN GEREKLİLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ I: DÖRT YILLIK TURİZM YÜKSEK OKULLARINDA EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM YOLLARI, 109-115, (1994). S 338.4791 Dör 1994
149 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
24540 TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ
19980 MUHASEBE
13589 DÖVİZ
HASAN KAVAL, TURİZM İŞLETMELERİNDE DÖVİZLİ İŞLEMLERİN TEKDÜZEN MUHASEBE SİSTEMİNE GÖRE MUHASEBELEŞTİRİLMESİ, YAKLAŞIM, Sayı: 16, 13-28, (1994).  
150 24540 TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16250 HESAPLAR
19980 MUHASEBE
NECATİ UĞUR, OTELCİLİK İŞLETMELERİNDE TEKDÜZEN MUHASEBE SİSTEMİNE GÖRE KULLANILACAK HESAPLAR VE İŞLEYİŞLERİ, MALİYE VE SİGORTA YORUMLARI, Sayı: 168, 73-76, (1994).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Sonraki Sayfa