|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
126 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12310 ÇATIŞMA
|
ALİ YAYLA - R. PARS ŞAHBAZ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ-PERSONEL ÇATIŞMALARININ HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 331-340, (1996). |
|
127 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 13840 EĞİTİM
|
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 344-348, (1996). |
|
128 |
18780 KURUMSAL YAPI VE KURUMSALLAŞMA 10549 ARAŞTIRMA 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
TANIL KILINÇ - AYSEL ERTAŞ, ÖZEL HASTANELERİN KURUMSALLAŞMA DÜZEYİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 1, 43-51, (1996). |
|
129 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 22655 SAĞLIK
|
BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996). |
|
130 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996). |
|
131 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ
|
CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996). |
|
132 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 13840 EĞİTİM
|
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996). |
|
133 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
|
VEDAT MONKUL - HALUK ERKUT - O. GÖKSAL - B. GÜRCAN , HZMET İŞLETMELERİNDE DIŞ MÜŞTERİNİN TATMİNİNİN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK SAYISAL BİR MODEL VE UYGULAMASI, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 280-288, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
134 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BÜLENT ERSAN, HİZMET SEKTÖRLERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İÇİN ÖZGÜN BİR SİSTEM MODELİ, 5. ULUSAL KALİTE KONGRESİ ÖZGEÇMİŞLER VE TEBLİĞLER, Sayı: 2, 310-333, (1996). |
S 658.562 Özg 1996 |
135 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 22655 SAĞLIK
|
BİLAL AK, HASTANELERDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ - TOTAL QUALİTY MANAGEMENT IN HOSPITALS AND SAMPLES OF PRACTİCE, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 414, 54-68, (1996). |
|
136 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HARALD EKEBERG, HİZMET ENDÜSTRİLERİNDE KALİTE DÜŞÜNCESİNİN UYGULANMASINDA ORTAK ENGELLERİN VE BAŞARILARIN İNCELENMESİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 416, 35-36, (1996). |
|
137 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 27410 YÖNETİM TEKNİKLERİ
|
CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 185-191, (1996). |
|
138 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 13840 EĞİTİM
|
CANAN ÇETİN, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE EĞİTİM İLİŞKİLERİ, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ, Sayı: III, 344-348, (1996). |
|
139 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 10640 ARZ 24120 TALEP
|
RAFET EVYAPAN, KAPADOKYA TURİZMİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TURİZM ARZI VE TALEBİ AÇISINDAN YAPILMASI GEREKENLER, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 103-119, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
140 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
OSMAN UNUTULMAZ - İNCİ VARİNLİ, KAPADOKYA BÖLGESİNDE OTEL İŞLETMELERİNİN HİZMET KALİTESİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 160-172, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
141 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21630 PAZARLAMA
|
DENİZ GİZ, KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA KAPASİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 173-178, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
142 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
SÜAVİ AHİPAŞAOĞLU, KAPADOKYA TURİZMİNDE KONAKLAMA SÜRESİNİN UZATILMASI, TUR PROGRAMLARININ UZATILMASI VE BÖLGESEL BİRLİKLERİN ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 233-239, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
143 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 15009 FİYAT 10470 ANKET
|
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLAVAN, KAPADOKYA'DA KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE ZARARLI FİYAT REKABETİ SORUNU VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 240-262, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
144 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 10470 ANKET 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
ORHAN BATMAN, OTEL İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL SORUNLAR, VERİMLİLİK DERGİSİ, Sayı: 3, 103-112, (1995). |
|
145 |
26720 VERİMLİLİK 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 19290 MALİYET
|
METİN KOZAK, OTEL İŞLETMELERİNDE VERİMLİLİK AÇISINDAN YİYECEK - İÇECEK MALİYET KONTROLÜNÜN SAĞLANMASI, VERİMLİLİK DERGİSİ, Sayı: 3, 113-134, (1995). |
|
146 |
26720 VERİMLİLİK 22655 SAĞLIK 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ŞAHİN KAVUNCUBAŞI - KORKUT ERSOY, HASTANELERDE TEKNİK VERİMLİLİK ÖLÇÜMÜ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3, 77-92, (1995). |
|
147 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 13840 EĞİTİM 17512 İTALYA
|
ORHAN SEZGİN, İTALYA'DA OTELCİLİK VE TURİZM EĞİTİMİ SİSTEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ I: DÖRT YILLIK TURİZM YÜKSEK OKULLARINDA EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM YOLLARI, 54-59, (1994). |
S 338.4791 Dör 1994 |
148 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 13840 EĞİTİM 17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
|
KASIM KARAHAN, TURİZM PAZARINA KALİFİYE ELEMAN TEMİNİ AÇISINDAN TURİZM İŞLETMELERİ İLE EĞİTİM KURUMLARI ARASINDA İŞBİRLİĞİNİN GEREKLİLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ I: DÖRT YILLIK TURİZM YÜKSEK OKULLARINDA EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM YOLLARI, 109-115, (1994). |
S 338.4791 Dör 1994 |
149 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24540 TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ 19980 MUHASEBE 13589 DÖVİZ
|
HASAN KAVAL, TURİZM İŞLETMELERİNDE DÖVİZLİ İŞLEMLERİN TEKDÜZEN MUHASEBE SİSTEMİNE GÖRE MUHASEBELEŞTİRİLMESİ, YAKLAŞIM, Sayı: 16, 13-28, (1994). |
|
150 |
24540 TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16250 HESAPLAR 19980 MUHASEBE
|
NECATİ UĞUR, OTELCİLİK İŞLETMELERİNDE TEKDÜZEN MUHASEBE SİSTEMİNE GÖRE KULLANILACAK HESAPLAR VE İŞLEYİŞLERİ, MALİYE VE SİGORTA YORUMLARI, Sayı: 168, 73-76, (1994). |
|