|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
101 |
17440 İŞLETME YÖNETİMİ 11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA) 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
FERMANİ MAVİŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE ÖRNEK EDİNME (BENCMARKING), ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 217-234, (1998). |
|
102 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
BELKIS ÖZKARA, HİZMET İŞLETMELERİ İÇİN BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİM MODELİ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 3, 289-322, (1997). |
|
103 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 27310 YÖNETİM
|
NERMİN UYGUÇ, HİZMET YÖNETİMİ: HİZMETE YÖNELİK YÖNETİM YAKLAŞIMI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 157-171, (1997). |
|
104 |
17650 KALİTE 19330 MALİYET MUHASEBESİ 19290 MALİYET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
OSMAN AVŞAR KURGUN, OTEL İŞLETMELERİNDE KALİTE MALİYET SİSTEMİNİN OLUŞTURULMASI , ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 7, Sayı: 1, 205-224, (1997). |
|
105 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 19980 MUHASEBE 16250 HESAPLAR
|
SEDAT ÜNALAN, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ÖZELLİK ARZ EDEN HESAPLAR VE ÖRNEK MONOGRAFİ, YAKLAŞIM, Sayı: 57, 108-126, (1997). |
|
106 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 21780 PERSONEL YÖNETİMİ 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 17440 İŞLETME YÖNETİMİ
|
HÜSEYİN ÖZGEN - MURAT TÜRK, HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABETTE BAŞARININ ANAHTARI : PERSONEL GÜÇLENDİRME (EMPOWERMENT), AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 30, Sayı: 4, 75-86, (1997). |
|
107 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
FAİK KÜÇÜKTOPUZLU, OTEL İŞLETMELERİNDE TOPLAM HİZMET KALİTESİ YÖNETİMİ UYGULAMALARI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 39-44, (1996). |
|
108 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
ABDULVAHAB BAYDAŞ, TURİZM İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 45-64, (1996). |
|
109 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16340 HİZMET KALİTESİ
|
OYA AYTEMİZ SEYMEN - TAMER BOLAT, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ARACI OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİNİN, HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINDA ROLÜ VE ÖNEMİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 65-86, (1996). |
|
110 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 25150 TURİZM 16340 HİZMET KALİTESİ
|
ORHAN MESUT SEZGİN, KONAKLAMA İŞLETMELERİ KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 99-103, (1996). |
|
111 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 17650 KALİTE 16340 HİZMET KALİTESİ
|
HALİL DEMİRER, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 115-122, (1996). |
|
112 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10310 ALGILAMA
|
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 104-114, (1996). |
|
113 |
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 123-141, (1996). |
|
114 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 25150 TURİZM
|
AHMET AKTAŞ, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK VE İÇECEK HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI VE TOPLAM KALİTE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 142-148, (1996). |
|
115 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 149-158, (1996). |
|
116 |
10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 17220 İŞ DEĞERLENDİRME
|
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİNE ETKİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 176-184, (1996). |
|
117 |
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
CEMİL BOYACI, ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİĞİ OLARAK TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE HİZMET İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 185-191, (1996). |
|
118 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 21780 PERSONEL YÖNETİMİ
|
SUAVİ AHİPAŞAOĞLU, SEYAHAT İŞLETMELERİNDE KALİTENİN BELİRLEYİCİSİ OLARAK TURİST REHBERLERİNİN ROLLERİ VE ÖNEMLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 192-195, (1996). |
|
119 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 23650 STANDARTLAR
|
ZEYNEP KUŞLUVAN, TERMAL TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMETLER VE HİZMET STANDARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 196-215, (1996). |
|
120 |
16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ 17210 İŞ ANALİZİ
|
SELDA ÇATAK, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ETKİN BİR HİZMET KALİTESİ İÇİN ETKİN BİR İŞ ANALİZİ VE TOPLAM KALİTE YÖENTİMİ İLİŞKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 216-243, (1996). |
|
121 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10549 ARAŞTIRMA
|
DERMAN KÜÇÜKALTAN, TRAKYA'DA TURİZM İŞLETME BELGELİ TESİSLERDE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 259-264, (1996). |
|
122 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 17660 KALİTE KONTROLÜ
|
ENGİN TAŞKIN, OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE KALİTE, KABİLİYET KONTROLÜ VE MALİYET KONTROLÜ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 265-272, (1996). |
|
123 |
25150 TURİZM 26720 VERİMLİLİK 10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 273-294, (1996). |
|
124 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 12360 ÇEVRE
|
SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ALGILANMASI VE FİZİKSEL ÇEVRE, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 295308, (1996). |
|
125 |
10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996). |
|