|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ 25119 TRANSAKSİYONEL ANALİZ 21172 ÖRGÜTSEL GELİŞİM 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
BİLAL SEVİNÇ, ÖRGÜTSEL VE YÖNETSEL GELİŞME; BAŞARI İÇİN İKİ YÖNTEM: DUYARLILIK EĞİTİMİ VE TRANSAKSİYONEL ANALİZ, TÜRK İDARE DERGİSİ, Sayı: 431, 135-162, (2001). |
|
2 |
21110 ÖRGÜT GELİŞTİRME 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ
|
ŞENOL YAPRAK, İŞLETMELERDE ÖRGÜT GELİŞTİRME SÜRECİ VE TEKNİKLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 468, 65-68, (2000). |
|
3 |
21110 ÖRGÜT GELİŞTİRME 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ
|
ŞENOL YAPRAK, İŞLETMELERDE ÖRGÜT GELİŞTİRME SÜRECİ VE TEKNİKLERİ, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 468, 65-68, (2000). |
|
4 |
13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
AHMET KÜLEBİ, GRUP DİNAMİĞİ EĞİTİMİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 15-31, (1990). |
|
5 |
13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21172 ÖRGÜTSEL GELİŞİM
|
M. KEMAL ÖKTEM, GRUP DİNAMİĞİ SEMİNERLERİNİN GEREĞİ VE UYGULANMASI ÜZERİNE NOTLAR, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 33-45, (1990). |
|
6 |
13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ 17830 KAMU SEKTÖRÜ 26720 VERİMLİLİK 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
AHMET KÜLEBİ, TÜRK KAMU ÖRGÜTLERİNDE VERİMLİLİK ARTIŞI SAĞLANMASINDA DUYARLIK EĞİTİMİNİN ROLÜ - BİR ÖRNEK OLAY, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 3-22, (1989). |
|
7 |
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 13840 EĞİTİM 13681 DUYARLILIK EĞİTİMİ
|
ÜLKÜ DİCLE - ATİLLA DİCLE, YÖNETİCİLERİN YETİŞTİRİLMESİNDE DUYARLILIK EĞİTİMİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 3, Sayı: 4, 109-135, (1970). |
|