Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 711
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
576 23150 SİGORTA
10470 ANKET
18690 KREDİLER

YILDIRIM B. ÖNAL, GENEL OLARAK KREDİ SİGORTA UYGULAMASI VE BU UYGULAMANIN ÜLKEMİZ SİGORTA FİRMALARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ, REASÜRÖR, Sayı: 24, 10-24, (1997).  
577 10861 AVUKATLIK
22470 REKLAM
10470 ANKET
25321 TÜRKİYE
YUNUS DURSUN - İSMAİL KAYAR, AVUKATLARIN, AVUKATLIK HİZMETLERİNDE REKLAM VE REKLAM YASAĞINA YÖNELİK TUTUMLARI : TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK BEŞ İLİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 3-4, 105-117, (1997).  
578 10470 ANKET
27061 YATIRIMCI


HÜLYA TALU, HİSSE SENEDİ YATIRIMCISI YAYINLANAN FİNANSAL TABLOLARDAN NE ÖLÇÜDE YARARLANABİLİYOR?, MÖDAV (MUHASEBE ÖĞRETİM ÜYELERİ BİLİM VE DAYANIŞMA VAKFI) BÜLTENİ, Sayı: 5, 9-12, (1997).  
579 25290 TÜKETİCİNİN KORUNMASI
10470 ANKET


MÜBERRA BABAOĞLU(YENER) - HÜLYA ÖZTOP - ARZU SÖKMEN, TÜKETİCİLERİN, TÜKETİCİNİN KORUNMASINA İLİŞKİN BİLGİ VE GÖRÜŞLERİN SAPTANMASI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 431, 92-106, (1997).  
580 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996).  
581 19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME)
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 123-141, (1996).  
582 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 149-158, (1996).  
583 10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
17220 İŞ DEĞERLENDİRME
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİNE ETKİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 176-184, (1996).  
584 25150 TURİZM
26720 VERİMLİLİK
10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 273-294, (1996).  
585 10470 ANKET
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996).  
586 25150 TURİZM
10470 ANKET
16340 HİZMET KALİTESİ
10030 ACENTELER
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 322-330, (1996).  
587 20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ
19980 MUHASEBE
10470 ANKET
13840 EĞİTİM
M. KEMALETTİN ÇONKAR, NİTELİKLİ MUHASEBECİ YETİŞTİRİLMESİNDE BAĞIMSIZ MUHASEBE FAKÜLTE VEYA BÖLÜMLERİ ÜZERİNE DEĞERLENDİRME, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 157-180, (1996).  
588 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
21200 ÖRGÜTSEL PSİKOLOJİ
10470 ANKET

İBRAHİM YILDIRIM - GÜLSÜM SAVCI GÖKGÖZ, A RESEARCH CONCERNING ROLE CONFLICT IN HEALTH ORGANIZATIONS, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 231-2240, (1996).  
589 14260 ENFLASYON MUHASEBESİ
10300 ALAN ARAŞTIRMASI
10470 ANKET

A. KADİR TUAN - ZEKİ DOĞAN, İŞLETMELERDE ENFLASYON MUHASEBESİNİN KULLANIM ORANININ TESBİTİNE İLİŞKİN BİR ALAN ÇALIŞMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 1, 107-122, (1996).  
590 12360 ÇEVRE
18469 KKTC
10470 ANKET
25190 TUTUM
EDDIE J. GIRDNER - SEVGİN AKIŞ, ENVIRONMENTAL ATTITUDES IN NORTHERN CYPRUS, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 23, Sayı: 4, 477-508, (1996).  
591 27030 YATIRIM FONLARI
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
10470 ANKET
23790 STRES
MEHMET BAHA KARAN - AZİZE ERGENELİ, YATIRIM FONU YÖNETİCİLERİNİ BİRBİRLERİNDEN FARKLILAŞTIRAN İŞ STRESİ İLE İLGİLİ BAZI DEĞİŞKENLERİN KÜMELEME ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ, SERMAYE PİYASASI VE İMKB ÜZERİNE ÇALIŞMALAR, 93-116, (1996). S. 332.041 Ser 1996
592 22713 SANAYİ KURULUŞLARI
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
12829 DEĞİŞİM
10470 ANKET
HÜSEYİN ÖZGEN - FERİT ÖLÇER, TÜRKİYE'DE Kİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL DEĞİŞİME KARŞI DİRENME SORUNUNUN ÇÖZÜMLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 3, 141-166, (1996).  
593 12860 DEMOKRASİ
25722 ÜNİVERSİTE
10470 ANKET
25190 TUTUM
İNAN ÖZER, ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ DEMOKRAT MI?, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 3, 167-193, (1996).  
594 14070 EMEK(İŞGÜCÜ)
17200 İŞ AHLAKI
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
10470 ANKET
PINAR TINAZ, ÇALIŞANLARIN İŞ DEĞERLERİ KONUSUNDA BİR DURUM DEĞERLENDİRMESİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 4, 43-53, (1996).  
595 10470 ANKET
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

NEZAHAT GÜÇLÜ - METİN YAMAN - FATİH YENEL, SPOR YÖNETİCİLERİNİN KİŞİSEL NİTELİKLERİ VE EĞİTİM DURUMLARI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 4, 55-63, (1996).  
596 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
OSMAN UNUTULMAZ - İNCİ VARİNLİ, KAPADOKYA BÖLGESİNDE OTEL İŞLETMELERİNİN HİZMET KALİTESİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 160-172, (1995). S 939.34 Kap 1995
597 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
15009 FİYAT
10470 ANKET
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLAVAN, KAPADOKYA'DA KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE ZARARLI FİYAT REKABETİ SORUNU VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 240-262, (1995). S 939.34 Kap 1995
598 16600 İHRACAT
10470 ANKET


CANAN AY, İHRACATTA BAŞARIYI BÜTÜNLEYEN FAKTÖRLER: DENEYSEL BİR ÇALIŞMA VE DEĞERLENDİRİLMESİ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 1, 17-27, (1995).  
599 25722 ÜNİVERSİTE
14180 ENDÜSTRİ
10470 ANKET

MUAZZEZ BABACAN, ÜNİVERSİTE-ENDÜSTRİ İŞBİRLİĞİ VE MANİSA İLİNDE GERÇEKLEŞME OLANAKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 1, 29-54, (1995).  
600 17623 KADIN
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
17440 İŞLETME YÖNETİMİ
10470 ANKET
SERAP ÇABUK - AZMİ YALÇIN, ÜST DÜZEY KADIN YÖNETİCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN TESPİT VE ANALİZİNE YÖNELİK BİR ALAN ÇALIŞMASI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 39-54, (1995).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | Sonraki Sayfa