|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
576 |
23150 SİGORTA 10470 ANKET 18690 KREDİLER
|
YILDIRIM B. ÖNAL, GENEL OLARAK KREDİ SİGORTA UYGULAMASI VE BU UYGULAMANIN ÜLKEMİZ SİGORTA FİRMALARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ, REASÜRÖR, Sayı: 24, 10-24, (1997). |
|
577 |
10861 AVUKATLIK 22470 REKLAM 10470 ANKET 25321 TÜRKİYE
|
YUNUS DURSUN - İSMAİL KAYAR, AVUKATLARIN, AVUKATLIK HİZMETLERİNDE REKLAM VE REKLAM YASAĞINA YÖNELİK TUTUMLARI : TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK BEŞ İLİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 3-4, 105-117, (1997). |
|
578 |
10470 ANKET 27061 YATIRIMCI
|
HÜLYA TALU, HİSSE SENEDİ YATIRIMCISI YAYINLANAN FİNANSAL TABLOLARDAN NE ÖLÇÜDE YARARLANABİLİYOR?, MÖDAV (MUHASEBE ÖĞRETİM ÜYELERİ BİLİM VE DAYANIŞMA VAKFI) BÜLTENİ, Sayı: 5, 9-12, (1997). |
|
579 |
25290 TÜKETİCİNİN KORUNMASI 10470 ANKET
|
MÜBERRA BABAOĞLU(YENER) - HÜLYA ÖZTOP - ARZU SÖKMEN, TÜKETİCİLERİN, TÜKETİCİNİN KORUNMASINA İLİŞKİN BİLGİ VE GÖRÜŞLERİN SAPTANMASI, STANDARD: TEKNİK VE EKONOMİK DERGİ, Sayı: 431, 92-106, (1997). |
|
580 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
DUYGU ALTUĞ - EBRU GÜNEREN KIRDÖK, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN DAVRANIŞSAL YÖNÜ VE BİR ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 87-98, (1996). |
|
581 |
19930 MOTİVASYON (GÜDÜLEME) 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
ESİN ÖZKAN, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN YÜKSELTİLMESİNDE PERSONELİN MOTİVASYONU ÜZERİNE İZMİR İLİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 123-141, (1996). |
|
582 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
UĞUR TANDOĞAN, YAT İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET KALİTESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 149-158, (1996). |
|
583 |
10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 17220 İŞ DEĞERLENDİRME
|
AHMET TAYFUN, OTEL İŞLETMELERİNDE İŞ DEĞERLEMESİNİN PERSONEL ETKİNLİĞİNE VE HİZMET KALİTESİNE ETKİSİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 176-184, (1996). |
|
584 |
25150 TURİZM 26720 VERİMLİLİK 10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ
|
ÇETİN BEKTAŞ, KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERSONEL VERİMLİLİĞİ VE BİR UYGULAMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 273-294, (1996). |
|
585 |
10470 ANKET 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
|
BURHAN ŞENER, OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANMASI, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 309-321, (1996). |
|
586 |
25150 TURİZM 10470 ANKET 16340 HİZMET KALİTESİ 10030 ACENTELER
|
LÜTFİ BUYRUK, NEVŞEHİR YÖRESİNDEKİ SEYAHAT ACENTALARININ HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 322-330, (1996). |
|
587 |
20030 MUHASEBECİLİK MESLEĞİ 19980 MUHASEBE 10470 ANKET 13840 EĞİTİM
|
M. KEMALETTİN ÇONKAR, NİTELİKLİ MUHASEBECİ YETİŞTİRİLMESİNDE BAĞIMSIZ MUHASEBE FAKÜLTE VEYA BÖLÜMLERİ ÜZERİNE DEĞERLENDİRME, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 157-180, (1996). |
|
588 |
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 21200 ÖRGÜTSEL PSİKOLOJİ 10470 ANKET
|
İBRAHİM YILDIRIM - GÜLSÜM SAVCI GÖKGÖZ, A RESEARCH CONCERNING ROLE CONFLICT IN HEALTH ORGANIZATIONS, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 231-2240, (1996). |
|
589 |
14260 ENFLASYON MUHASEBESİ 10300 ALAN ARAŞTIRMASI 10470 ANKET
|
A. KADİR TUAN - ZEKİ DOĞAN, İŞLETMELERDE ENFLASYON MUHASEBESİNİN KULLANIM ORANININ TESBİTİNE İLİŞKİN BİR ALAN ÇALIŞMASI, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 25, Sayı: 1, 107-122, (1996). |
|
590 |
12360 ÇEVRE 18469 KKTC 10470 ANKET 25190 TUTUM
|
EDDIE J. GIRDNER - SEVGİN AKIŞ, ENVIRONMENTAL ATTITUDES IN NORTHERN CYPRUS, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 23, Sayı: 4, 477-508, (1996). |
|
591 |
27030 YATIRIM FONLARI 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 10470 ANKET 23790 STRES
|
MEHMET BAHA KARAN - AZİZE ERGENELİ, YATIRIM FONU YÖNETİCİLERİNİ BİRBİRLERİNDEN FARKLILAŞTIRAN İŞ STRESİ İLE İLGİLİ BAZI DEĞİŞKENLERİN KÜMELEME ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ, SERMAYE PİYASASI VE İMKB ÜZERİNE ÇALIŞMALAR, 93-116, (1996). |
S. 332.041 Ser 1996 |
592 |
22713 SANAYİ KURULUŞLARI 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 12829 DEĞİŞİM 10470 ANKET
|
HÜSEYİN ÖZGEN - FERİT ÖLÇER, TÜRKİYE'DE Kİ SANAYİ İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL DEĞİŞİME KARŞI DİRENME SORUNUNUN ÇÖZÜMLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 3, 141-166, (1996). |
|
593 |
12860 DEMOKRASİ 25722 ÜNİVERSİTE 10470 ANKET 25190 TUTUM
|
İNAN ÖZER, ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ DEMOKRAT MI?, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 3, 167-193, (1996). |
|
594 |
14070 EMEK(İŞGÜCÜ) 17200 İŞ AHLAKI 17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 10470 ANKET
|
PINAR TINAZ, ÇALIŞANLARIN İŞ DEĞERLERİ KONUSUNDA BİR DURUM DEĞERLENDİRMESİ, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 4, 43-53, (1996). |
|
595 |
10470 ANKET 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
|
NEZAHAT GÜÇLÜ - METİN YAMAN - FATİH YENEL, SPOR YÖNETİCİLERİNİN KİŞİSEL NİTELİKLERİ VE EĞİTİM DURUMLARI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 29, Sayı: 4, 55-63, (1996). |
|
596 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET
|
OSMAN UNUTULMAZ - İNCİ VARİNLİ, KAPADOKYA BÖLGESİNDE OTEL İŞLETMELERİNİN HİZMET KALİTESİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 160-172, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
597 |
25150 TURİZM 16330 HİZMET İŞLETMELERİ 15009 FİYAT 10470 ANKET
|
RIFAT YILDIZ - SALİH KUŞLAVAN, KAPADOKYA'DA KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE ZARARLI FİYAT REKABETİ SORUNU VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ II: KAPADOKYA'NIN TURİSTİK, KÜLTÜREL POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNLARI, 240-262, (1995). |
S 939.34 Kap 1995 |
598 |
16600 İHRACAT 10470 ANKET
|
CANAN AY, İHRACATTA BAŞARIYI BÜTÜNLEYEN FAKTÖRLER: DENEYSEL BİR ÇALIŞMA VE DEĞERLENDİRİLMESİ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 1, 17-27, (1995). |
|
599 |
25722 ÜNİVERSİTE 14180 ENDÜSTRİ 10470 ANKET
|
MUAZZEZ BABACAN, ÜNİVERSİTE-ENDÜSTRİ İŞBİRLİĞİ VE MANİSA İLİNDE GERÇEKLEŞME OLANAKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, Sayı: 1, 29-54, (1995). |
|
600 |
17623 KADIN 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK) 17440 İŞLETME YÖNETİMİ 10470 ANKET
|
SERAP ÇABUK - AZMİ YALÇIN, ÜST DÜZEY KADIN YÖNETİCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN TESPİT VE ANALİZİNE YÖNELİK BİR ALAN ÇALIŞMASI, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 1, 39-54, (1995). |
|