Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 45
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
26 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
17623 KADIN
10310 ALGILAMA

UĞUR ZEL, İŞ ARENASINDA KADIN YÖNETİCİLERİN ALGILANMASI VE "KRALİÇE ARI SENDROMU", AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 35, Sayı: 2, 39-49, (2002).  
27 11160 BANKA
22541 RİSK
10310 ALGILAMA
27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
AZİZE ERGENELİ - ÖZGÜR ARSLAN, BANKA YÖNETİCİLERİNİN RİSK ALGISINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 2, 39-55, (2001).  
28 10310 ALGILAMA
25190 TUTUM
10470 ANKET
25210 TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
İKBAL AKSULU, TÜKETİCİDE SAĞLIĞINI KORUMA BİLİNCİ VE SATIN ALMA NOKTASINDA TÜKETİCİ TUTUMLARI: AMBALAJLI GIDA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 16, Sayı: 1, 115-128, (2001).  
29 10549 ARAŞTIRMA
12660 DAVRANIŞ BİLİMLERİ
18060 KARAR VERME
10310 ALGILAMA
SONAY S. GÜÇRAY, ERGENLERDE KARAR VERME DAVRANIŞLARININ ÖZ-SAYGI VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ALGISI İLE İLİŞKİSİ, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 8, 106-121, (2001).  
30 21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10470 ANKET
10310 ALGILAMA

JANSET ÖZEN İŞBAŞI, ÇALIŞANLARIN YÖNETİCİLERİNE DUYDUKLARI GÜVENİN VE ÖRGÜTSEL ADALETE İLİŞKİN ALGILAMALARININ VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ OLUŞUMUNDAKİ ROLÜ, YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 51-73, (2001).  
31 13840 EĞİTİM
16340 HİZMET KALİTESİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
10310 ALGILAMA
AYŞE KURUÜZÜM, A MAXIMIZATION MODEL TO SATISFY THE PERCEIVED QUALITY IN EDUCATION, ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, Cilt: 28, Sayı: 3-4, 383-397, (2001).  
32 27300 YÖNETİCİLİK (İŞLETMECİLİK)
18930 LİDERLİK
12255 ÇALIŞMA HAYATI (ÇALIŞMA YAŞAMI)
10310 ALGILAMA
SABAHAT BATRAK - YELİZ MOHAN, ERKEK YÖNETİCİLERİN ÇALIŞMA YAŞAMI VE LİDERLİK DAVRANIŞLARI AÇISINDAN KADIN YÖNETİCİLERİ ALGILAMA TARZLARI, AMME İDARESİ DERGİSİ, Cilt: 34, Sayı: 2, 89-114, (2001).  
33 13840 EĞİTİM
21120 ÖRGÜT VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10310 ALGILAMA
FERDA ERDEM - JANSET ÖZEN İŞBAŞI, EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖĞRENCİ ALT KÜLTÜRÜNÜN ALGILAMALARI (AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İİBF SON SINIF ÖĞRENCİLERİ FAKÜLTE KÜLTÜRÜNÜ NASIL ALGILIYOR?) , AKDENİZ İ. İ. B. F. DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 33-57, (2001).  
34 21630 PAZARLAMA
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
10310 ALGILAMA

ÖMER TORLAK - CEVAHİR UZKURT, İŞLETME ÖĞRENCİLERİNİN PAZARLAMA EĞİTİMİNİN KALİTESİNİ ALGILAMALARI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 85-86, (2000). S 658.8 Beş 2000
35 21630 PAZARLAMA
10310 ALGILAMA


KETI FRANKO - İPEK SAVAŞÇI, İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN HİZMET ALGILAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 396-397, (2000). S 658.8 Beş 2000
36 12660 DAVRANIŞ BİLİMLERİ
21000 ÖĞRENME
10470 ANKET
10310 ALGILAMA
A. CAN BAYSAL - HÜSEYİN ÇIRPAN, AMİRLERİN ALGILANAN ÖZELLİKLERİNİN MODEL ALMAYA ETKİSİ, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 27, Sayı: 1, 23-38, (1998).  
37 21730 PERFORMANS DEĞERLEME
10310 ALGILAMA
17030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

BERRİN ERDOĞAN, PERFORMANS DEĞERLEMEDE ADALET ALGISINI OLUŞTURAN FAKTÖRLER, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 27, Sayı: 2, 77-90, (1998).  
38 21210 ÖRGÜTSEL STRATEJİ
21170 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
10310 ALGILAMA

ÇİĞDEM KIREL, ÖRGÜTSEL POLİTİKANIN ALGILANMASI, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XIV, Sayı: 1-2, 525-540, (1998).  
39 16340 HİZMET KALİTESİ
10310 ALGILAMA
10470 ANKET

NERMİN UYGUÇ - YASEMİN ARBAK, HASTANELERDE BEKLEME SÜRESİNİN ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİSİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 12, Sayı: 1, 93-109, (1997).  
40 25150 TURİZM
16330 HİZMET İŞLETMELERİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10310 ALGILAMA
KURBAN ÜNLÜÖNEN - SEDAT YÜKSEL, TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET BULUŞMALARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİNE ETKİLERİ, ERCİYES ÜNİVERSİTESİ NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU - HAFTA SONU SEMİNERİ III (TURİZM İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ), 104-114, (1996).  
41 21650 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
10470 ANKET
10310 ALGILAMA
17650 KALİTE
EMBİYA AĞAOĞLU, ÜRÜN KALİTESİNİ ALGILAMADA FİYAT VE MARKA ETKİSİNİN İKİ ETMENLİ DENEY TASARIMIYLA İNCELENMESİ, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: XI, Sayı: 1-2, 197-202, (1993).  
42 10310 ALGILAMA
23438 SOSYAL PSİKOLOJİ


HAYRETTİN AKYILDIZ, SOSYAL ALGI VE BELİRLEYİCİLERİ, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, Cilt: 3, Sayı: 2, 109-118, (1988).  
43 10310 ALGILAMA
23500 SOSYOLOJİ
25073 TOPLUMSAL YAPI

MARINA STOCK MCISAAC - ANVER ÖZKALP, GENDER DIFFERENCES BETWEEN TURKISH AND AMERICAN PERCEPTIONS OF PROFESSIONAL COMPETENCE REFLECTED IN BADY LARGUAGE, ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: V, Sayı: 1, 493-503, (1987).  
44 10310 ALGILAMA
21630 PAZARLAMA


ERDENER KAYNAK, PERCEPTION IN MARKETING, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 1, 147-153, (1978).  
45 10549 ARAŞTIRMA
22070 PSİKOLOJİ
10310 ALGILAMA

AYŞE ILGAZ CARDEN, DIMENSION PREFERENCE AND SHIFT FORMATION IN THREE SENSE MODALITIES, BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ -İDARİ BİLİMLER SOSYAL BİLİMLER-, Sayı: III, 35-54, (1975).  
Önceki Sayfa | 1 | 2 |