|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
1 |
16340 HİZMET KALİTESİ 15161 FUZZY TOPSİS YÖNTEMİ 12518 ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME
|
YİĞİTKAZANÇOĞLU
İPEK KAZANÇOĞLU, TÜRKİYE'DEKİ HAVAYOLLARININ HİZMET KALİTESİ PERFORMANSLARININ KIYASLANMASI, ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 8, Sayı: 1, 59-92, (2013). |
|
2 |
14581 FACEBOOK 23368 SOSYAL AĞLAR 25278 TÜKETİCİ TUTUMU
|
İPEK KAZANÇOĞLU - ELİF ÜZTÜNDAĞLI - MİRAY BAYBARS, TÜKETİCİLERİN SOSYAL AĞ SİTELERİNDEKİ REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARININ SATINALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ, ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, Cilt: 4, Sayı: 8, 159-182, (2012). |
|
3 |
25293 TÜRK HAVA YOLLARI 20236 MÜŞTERİ SADAKATİ 10291 ALGILANAN HİZMET KALİTESİ
|
İPEK KAZANÇOĞLU, HAVAYOLU FİRMALARINDA MÜŞTERİ SADAKATİNİN YARATILMASINDA KURUM İMAJININ VE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ETKİSİ, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 21, 130-158, (2011). |
|
4 |
16340 HİZMET KALİTESİ 16355 HİZMET SEKTÖRÜ 10470 ANKET
|
ERHAN ADA - İPEK SAVAŞÇI - BURCU ARACIOĞLU - KETI VENTURA - YİĞİT KAZANÇOĞLU, HAVAYOLU VE KARAYOLU TAŞIMACILIĞINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ, Sayı: 228, 42-53, (2005). |
|
5 |
18831 KÜRESEL REKABET 26720 VERİMLİLİK 26690 VERİ ANALİZİ 23220 SİSTEM YAKLAŞIMI VE ANALİZİ
|
ERHAN ADA - BURCU ARACIOĞLU - İPEK SAVAŞÇI - KETI VENTURA - YİĞİT KAZANÇOĞLU, İŞLETMELERİN KÜRESEL REKABET AVANTAJI SAĞLAMALARI YOLUNDA VERİMLİLİK YÖNETİMİNİN VERİ ZARFLAMA ANALİZİ İLE GERÇEKLEŞTİRİLMESİ, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 511-518, (2005). |
S 338.642 Kob 2005 |