|
Anahtar Kavram |
Künye |
Dewey No |
976 |
19100 MAKRO İKTİSAT(EKONOMİ) 27130 YENİ EKONOMİ
|
SUAT OKTAR - ÖZLEM ÖZKÖK, MAKRO EKONOMİK BOYUTLARIYLA YENİ EKONOMİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 1-21, (2004). |
|
977 |
13130 DIŞ TİCARET 10549 ARAŞTIRMA
|
MÜKERREM HİÇ - AYŞEN HİÇ GENCER, DIŞ TİCARET ALANINDAKİ AMPİRİK ARAŞTIRMALARIN SEÇİLMİŞ VE ANALİTİK BİR ENVANTERİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 23-42, (2004). |
|
978 |
14580 FACTORİNG
|
GÜLDEN ÜLGEN, FOCTORING IN WORLD AND TURKEY, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 43-67, (2004). |
|
979 |
26811 YABANCI SERMAYE 15460 GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELER
|
GÜLDEN ÜLGEN, THE IMPORTANCE OF FOREIGN DIRECT INVESTMENTS IN DEVELOPING COUNTRIES: SPECIAL CASE OF TURKISH ECONOMY, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 69-90, (2004). |
|
980 |
22410 REKABET 16970 İMALAT SANAYİİ 16600 İHRACAT 10570 ARBİTRAJ
|
MEHMET ŞİŞMAN - TAHSİN YAMAK - H. MURAT ERTUĞRUL, TÜRKİYE'NİN REKABET GÜCÜ: İMALAT SANAYİ, İHRACAT VE SERMAYE HAREKETLERİ (ARBİTRAJ), MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 91-119, (2004). |
|
981 |
18830 KÜRESELLEŞME
|
DEVRİM DUMLUDAĞ, KÜRESELLEŞMEYİ "BÜYÜK DÖNÜŞÜM" ÜZERİNDEN OKUMAK, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 121-136, (2004). |
|
982 |
22290 REFAH İKTİSADI 16251 HİCKS YAKLAŞIMI
|
NADİR EROĞLU, JOHN R. HICKS'IN REFAH EKONOMİSİNE KATKILARI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 137-153, (2004). |
|
983 |
10780 AVRUPA BİRLİĞİ(AB) 14231 ENERJİ
|
KAMİL USLU, AVRUPA BİRLİĞİ'NDE ENERJİ VE POLİTİKALARI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 155-172, (2004). |
|
984 |
22990 SERMAYE VARLIKLARINI FİYATLAMA MODELİ (SVFM) 10570 ARBİTRAJ
|
ÖMER ÖNALAN, GENERAL GEOMETRIC LEVY PROCESSES FOR ASSET PRICES MODELLING, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 173-180, (2004). |
|
985 |
18939 LİKERT MODELİ 17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER
|
A. METE ÇİLİNGİRTÜRK - DİLEK ALTAŞ, ASİMETRİK VE SİMETRİK MARJİNAL DAĞILIMLARDA ÇOK DEĞİŞKENLİ NORMALLİK, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 181-193, (2004). |
|
986 |
16980 İMKB 13908 EKONOMETRİ
|
UĞUR SİVRİ, İSTANBUL MENKUL KIYMETLER BORSASINDA STOKASTİK MEVSİMSELLİK, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 195-208, (2004). |
|
987 |
17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER 13921 EKONOMİK GELİŞME 23479 SOSYAL YAPI
|
FATMA URFALIOĞLU - AYHAN SEYFULLAHOĞLU, İLLERİN BAZI SOSYO-EKONOMİK KRİTERLER ALTINDA GELİŞMİŞLİK SINIFLAMASI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 209-232, (2004). |
|
988 |
24120 TALEP 27530 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI
|
S. ERDAL DİNÇER, YOLCU TALEPLERİ İLE FİLO ROTASI VE UÇUŞ LİSTELERİNE ÇOK AMAÇLI TAMSAYILI AĞ ALGORİTMASIYLA ÇÖZÜM YAKLAŞIMI VE TÜRK HAVA YOLLARI'NA UYGULANMASI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 233-250, (2004). |
|
989 |
21620 PAZAR BÖLÜMLENDİRME 22731 SATIN ALMA 17140 İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER 10470 ANKET
|
F. MÜGE ASLAN, SPOR AYAKKABISI SATINALMA VE KULLANIM AMAÇLARINA İLİŞKİN PAZAR BÖLÜMLERİNİN OLUŞTURULMASI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 251-276, (2004). |
|
990 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 17350 İŞLETME
|
ASLI KÜÇÜKASLAN, ÖRGÜTSEL İMAJ YÖNETİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ VE BİR UYGULAMA, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 277-295, (2004). |
|
991 |
21670 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 21610 PAZAR ARAŞTIRMALARI 15009 FİYAT
|
MEHMET TIĞLI, BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ ÇERÇEVESİNDE FİYAT İLETİŞİMİ VE YÜKSEK-DÜŞÜK FİYAT DÜZEYLERİNİN ÇAĞRIŞIMLARI ÜZERİNE BİR ODAK GRUP ÇALIŞMASI, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 297-308, (2004). |
|
992 |
18830 KÜRESELLEŞME 18820 KÜLTÜR 22470 REKLAM
|
GÖNÜL BABATAŞ, GLOBALLEŞME SÜRECİNDE REKLAMIN KÜLTÜRE ETKİSİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 309-315, (2004). |
|
993 |
22690 SANAL ORGANİZASYONLAR 14000 ELEKTRONİK TİCARET
|
MEHMET ÇAVUŞOĞLU, SANAL ORGANİZASYONLAR VE ELEKTRONİK TİCARET, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 317-334, (2004). |
|
994 |
16973 İMAJ (GÖRÜNTÜ) 17440 İŞLETME YÖNETİMİ 23470 SOSYAL SORUMLULUK
|
NİHAT GÜLTEKİN - FERİT KÜÇÜK, KURUM İMAJI AÇISINDAN PAYDAŞ MEMNUNİYETİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 335-347, (2004). |
|
995 |
22880 SENDİKA 21929 POLİTİKA 23280 SİYASİ PARTİLER
|
ADNAN MAHİROĞULLARI, TEORİK ÇERÇEVESİ VE DÜNYADAKİ UYGULAMALARIYLA SENDİKA-SİYASET, SENDİKA-SİYASAL PARTİ İLİŞKİSİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 349-371, (2004). |
|
996 |
22970 SERMAYE PİYASASI 17340 İŞLEM MALİYETİ
|
DOĞAN CANSIZLAR, SERMAYE PİYASALARINDA İŞLEM VERGİLERİ, MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 19, Sayı: 1, 372-384, (2004). |
|
997 |
13909 EKONOMİ (İKTİSAT) 19530 MARKSİZM 11860 BÖLÜŞÜM
|
HÜSEYİN ÖZEL, MICHAL KALECKI VE KLASİK - MARKSİST İKTİSADİ ANALİZ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 1-22, (2004). |
|
998 |
15739 GÖÇ 25321 TÜRKİYE
|
TİMUR HAN GÜR - EMEL URAL, TÜRKİYE'DE KENTLERE GÖÇÜN NEDENLERİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 23-38, (2004). |
|
999 |
13840 EĞİTİM 17150 İSTİHDAM 17330 İŞGÜCÜ(EMEK)
|
KEMAL BAŞ, TÜRKİYE'DE ÇOCUK İŞGÜCÜNÜ BELİRLEYEN ETKENLER: KİŞİSEL VE AİLEVİ FAKTÖRLER, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 39-53, (2004). |
|
1000 |
25530 ULUSLARARASI PAZARLAMA 18510 KOBİ'LER 16600 İHRACAT
|
AHMET BARDAKÇI, ULUSLARARASILAŞMA TEORİLERİNİN GELİŞMEKTE OLAN ÜLKE FİRMALARININ İHRACAT UYGULAMALARI ÇERÇEVESİNDE GEÇERLİLİĞİ: DENİZLİ İMALAT SANAYİİ ÖRNEĞİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 22, Sayı: 1, 55-76, (2004). |
|