Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 İlgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile başvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 2
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 20210 MÜŞTERİ
20231 MÜŞTERİ TATMİNİ
16340 HİZMET KALİTESİ
10470 ANKET
ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN, MÜŞTERİ TATMİNİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ UYGULAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 4, 130-151, (2003).  
2 17650 KALİTE
13840 EĞİTİM
16340 HİZMET KALİTESİ
24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
ALİ NAZIM SÖZER - ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN - UFUK GENCEL - HÜSEYİN GÜL - GÖKHAN TENİKLER - DENİZ TARLAN - MEHMET AKSARAYLI - DİLEK ESER - BARIŞ ŞEÇER - KAMİL YAĞCI - MERT TOPOYAN - NEVZAT DEVEBAKAN, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ'NDE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM KALİTESİNİN ARTTIRILMASINA YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Cilt: 4, Sayı: 2, 41-65, (2002).