Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
|
Bulunan Kayıt Sayısı: 2
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
Anahtar Kavram | Künye | Dewey No | |
1 | 20210 MÜŞTERİ 20231 MÜŞTERİ TATMİNİ 16340 HİZMET KALİTESİ 10470 ANKET |
ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN, MÜŞTERİ TATMİNİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ UYGULAMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 4, 130-151, (2003). | |
2 | 17650 KALİTE 13840 EĞİTİM 16340 HİZMET KALİTESİ 24990 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ |
ALİ NAZIM SÖZER - ÖZKAN TÜTÜNCÜ - ÖZLEM İPEKGİL DOĞAN - UFUK GENCEL - HÜSEYİN GÜL - GÖKHAN TENİKLER - DENİZ TARLAN - MEHMET AKSARAYLI - DİLEK ESER - BARIŞ ŞEÇER - KAMİL YAĞCI - MERT TOPOYAN - NEVZAT DEVEBAKAN, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ'NDE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM KALİTESİNİN ARTTIRILMASINA YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Cilt: 4, Sayı: 2, 41-65, (2002). |