Anahtar Kavram Listesi İçin Tıklayınız.
 Ä°lgili yayını, derginin adı, yılı, sayısı ve varsa cilt numarası ile baÅŸvurarak temin edebilirsiniz.

Bulunan Kayıt Sayısı: 20
Toplam Kayıt Sayısı: 49644
  Anahtar Kavram Künye Dewey No
1 23441 SOSYAL PAZARLAMA
23471 SOSYAL SORUN
10206 AHLAKÄ° SORUN

Ä°BRAHÄ°M AYVAZ - ÖMER TORLAK , SOSYAL PAZARLAMA VE AHLAKÄ° BOYUTLARI, Ä°Åž AHLAKI DERGÄ°SÄ° , Cilt: 9, Sayı: 2, 247-281, (2016).  
2 19558 MATERYALÄ°ZM
19519 MARKA BAÄžLILIÄžI
25212 TÃœKETÄ°CÄ° AHLAKI
13338 DÄ°NÄ° DEÄžERLER
MUHAMMET ALÄ° TÄ°LTAY - ÖMER TORLAK, MATERYALÄ°ST EĞİTÄ°M, DÄ°NÄ° DEÄžERLER, MARKA BAÄžLILIÄžI VE TÃœKETÄ°CÄ° AHLAKI ARASINDAKÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER , Ä°Åž AHLAKI DERGÄ°SÄ° , Cilt: 1, Sayı: 7, 93-130, (2011).  
3 20211 MÜŞTERİ DEĞERİ



CEVAHÄ°R UZKURT - ÖMER TORLAK , Ä°ÅžLETMELERÄ°N MÜŞTERÄ° DEÄžERÄ° YARATMA ÇABALARI ÃœZERÄ°NDE ÖĞRENME VE PAZAR ODAKLI KÃœLTÃœRÃœN ETKÄ°LERÄ° , HACETTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 25, Sayı: 1, 239-257, (2007).  
4 20211 MÜŞTERİ DEĞERİ
21625 PAZAR ODAKLILIK
20995 ÖĞRENMEYE BAĞLILIK

CEVAHÄ°R UZKURT - ÖMER TORLAK, Ä°ÅžLETMELERÄ°N MÜŞTERÄ° DEÄžERÄ° YARATMA ÇABALARI ÃœZERÄ°NDE ÖĞRENME VE PAZAR ODAKLI KÃœLTÃœRÃœN ETKÄ°LERÄ°, HACETTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 25, Sayı: 1, 239-257, (2007).  
5 21630 PAZARLAMA
21650 PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI


REMZÄ° ALTUNIÅžIK - ÖMER TORLAK, TÃœRKÄ°YE'DE PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARININ GENEL BÄ°R DEÄžERLEMESÄ° VE NÄ°TEL YÖNTEMLERÄ°N ARTAN ÖNEMÄ°, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAÅžTIRMALARI DERGÄ°SÄ°, Cilt: 1, Sayı: 1, 56-72, (2006).  
6 19520 MARKA



ÖMER TORLAK - MÃœJDAT ÖZMEN, Ä°KÄ° FARKLI KOLA MARKASI TERCÄ°H EDEN ÃœNÄ°VERSÄ°TE ÖĞRENCÄ°LERÄ°NÄ° AYIRAN ÖZELLÄ°KLERÄ°N BELÄ°RLENMESÄ°NE YÖNELÄ°K BÄ°R ARAÅžTIRMA, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ°, Cilt: 20, Sayı: 2, 359-371, (2006).  
7 21630 PAZARLAMA
21700 PAZARLAMA YÖNETİMİ
21730 PERFORMANS DEÄžERLEME

CEVAHÄ°R UZKURT - ÖMER TORLAK - MÃœJDAT ÖZMEN, Ä°ÅžLETMLER İÇİN PAZAR BÄ°LGÄ°SÄ° YETENEĞİNÄ°N ÖNEMÄ° VE PAZARLAMA PERFORMANSINA ETKÄ°LERÄ°:500 BÃœYÃœK FÄ°RMA ÃœZERÄ°NDE BÄ°R ARAÅžTIRMA, Ä°STANBUL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°ÅžLETME FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 35, Sayı: 2, 7-35, (2006).  
8 19520 MARKA
25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE


ÖMER TORLAK - MÃœJDAT ÖZMEN, Ä°KÄ° FARKLI KOLA MARKASI TERCÄ°H EDEN ÃœNÄ°VERSÄ°TE ÖĞRENCÄ°LERÄ°NÄ° AYIRAN ÖZELLÄ°KLERÄ°N BELÄ°RLENMESÄ°NE YÖNELÄ°K BÄ°R ARAÅžTIRMA, ATATÃœRK ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 20, Sayı: 2, 359-371, (2006).  
9 19520 MARKA
10549 ARAÅžTIRMA
10470 ANKET
21630 PAZARLAMA
ÖMER TORLAK - ÅžUAYÄ°P ÖZDEMÄ°R, MARKANIN ALGILANAN SEMBOLÄ°K BOYUTLARI: ÃœNÄ°VERSÄ°TE ÖĞRENCÄ°LERÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R ARAÅžTIRMA, HACETTEPE ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 23, Sayı: 1, 225-239, (2005).  
10 18510 KOBÄ°'LER
11410 BENCHMARKING (KIYASLAMA)
21690 PAZARLAMA STRATEJÄ°LERÄ°

UMUT KOÇ - ÖMER TORLAK, KOBİ'LERDE İŞLETMELERARASI KIYASLAMA TEKNİĞİNİN PAZARLAMA STRATEJİLERİNE ETKİSİ, 2. KOBİ'LER VE VERİMLİLİK KONGRESİ "AB KOBİ'LERİ İLE İŞBİRLİĞİ", 428-432, (2005). S 338.642 Kob 2005
11 25722 ÃœNÄ°VERSÄ°TE



ÖMER TORLAK - CEVAHÄ°R UZKURT, KOLA MARKASI KİŞİLÄ°KLERÄ°NÄ°N ÃœNÄ°VERSÄ°TE ÖĞRENCÄ°LERÄ° TARAFINDAN ALGILANMASI, DOKUZ EYLÃœL ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°ÅžLETME FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Cilt: 6, Sayı: 2, 15-32, (2005).  
12 13923 EKONOMÄ°K KRÄ°Z
25230 TÃœKETÄ°CÄ° DAVRANIÅžI


REMZİ ALTUNIŞIK - ÖMER TORLAK- ŞUAYİP ÖZDEMİR, EKONOMİK KRİZ VE DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİEN BİR ARAŞTIRMA, 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 327-343, (2003). S 658-8 SEK 2003
13 21630 PAZARLAMA
27551 YÜKSEK ÖĞRETİM
10310 ALGILAMA

ÖMER TORLAK - CEVAHİR UZKURT, İŞLETME ÖĞRENCİLERİNİN PAZARLAMA EĞİTİMİNİN KALİTESİNİ ALGILAMALARI (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 85-86, (2000). S 658.8 Beş 2000
14 16350 HÄ°ZMET PAZARLAMASI



ÖMER TORLAK - MÜJDAT ÖZMEN, İLAÇ FİRMALARI SATIŞ ELEMALARI İLE DOKTORLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN HİZMET PAZARLAMASI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 320, (2000). S 658.8 Beş 2000
15 21630 PAZARLAMA
20230 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ


ÖMER TORLAK - AHMET TAN, ESNAF VE SANATKARLARIN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN PAZARLAMA ANLAYIŞI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ (POSTER BİLDİRİ), 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 397-398, (2000). S 658.8 Beş 2000
16 14470 ETKÄ°NLÄ°K
27201 YEREL YÖNETİM
17781 KAMU HÄ°ZMETÄ°

ÖMER TORLAK - ÅžUAYÄ°P ÖZDEMÄ°R, YEREL HÄ°ZMETLER, YEREL YÖNETÄ°MLER VE ETKÄ°NLÄ°K, ERCÄ°YES ÃœNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°KTÄ°SADÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER FAKÃœLTESÄ° DERGÄ°SÄ°, Sayı: 15, 111-120, (1999).  
17 11359 BELEDÄ°YE
21630 PAZARLAMA
16350 HÄ°ZMET PAZARLAMASI

ÖMER TORLAK, BELEDÄ°YE HÄ°ZMETLERÄ°NDE PAZARLAMA, ÇAÄžDAÅž YEREL YÖNETÄ°MLER (TODAÄ°E), Cilt: 8, Sayı: 1, 96-114, (1999).  
18 11359 BELEDÄ°YE
23780 STRATEJİK YÖNETİM


ÖMER TORLAK - CEVAHİR ÖZKURT, BELEDİYELERDE HİZMET ANLAYIŞI VE STRATEJİK YÖNETİME GEÇİŞ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 247-258, (1999). S 350 pek 1999
19 16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°
17770 KAMU GÖREVLİLERİ


ÖMER TORLAK-ŞUAYİP ÖZDEMİR, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE KAMU GÖREVLİLERİNİN TATMİNİNİN ROLÜ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE 2. ULUSAL KONGRESİ - TÜRKİYE VE ORTADOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ, 323-332, (1999). S 350 pek 1999
20 11359 BELEDÄ°YE
16340 HÄ°ZMET KALÄ°TESÄ°


ÖMER TORLAK, HİZMET KALİTESİNİ İYİLEŞTİRMEDE BELEDİYE HİZMET KULLANICILARININ ŞİKAYET SÜRECİNİN DÜZENLENMESİ, KAMU YÖNETİMİNDE KALİTE I. ULUSAL KONGRESİ TÜRKİYE VE ORTA DOĞU AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ YAYIN NO:289, 357-370, (1999). S 350 pek 1999