2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS KAYIT DÖNEMİ VE KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ TAHSİLAT DÖNEMİNDE ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER


1-) DERS KAYIT DÖNEMİNDE YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER
· Katkı Payı/Öğrenim Ücreti tahsilatı ders kayıtlarından sonra ilan edilen tarih aralığında yapılacaktır. Öğrencilerimizin ders kayıt işlemlerine başlaması için Katkı Payı / Öğrenim Ücreti yatırmalarına gerek yoktur. Doğrudan ders kayıt işlemine başlayabilirler.
 
· Öğrencilerimizin http://obisis.erciyes.edu.tr’den ders kayıtları servisini kullanarak dersleri seçmeleri, danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
 
· Onaya gönderilen ders kayıtları, danışmanca onaylaması ile birlikte ders kayıt işlemi gerçekleşmiş olacaktır.
 
· “Ders Kayıt Sisteminin” nasıl kullanılacağı ve ilgili yönetmelik maddeleri detaylı olarak http://obisis.erciyes.edu.tr  adresinde açıklanmıştır.
 
· İnternet üzerinden yapılan ve danışmanın onayladığı ders kaydı geçerli kabul edilecektir. Ayrıca bir evrak düzenlenmesine gerek yoktur. Öğrencinin ve danışmanın her yaptığı işlem zaman bazında detaylı olarak kaydedilmektedir. İtiraz durumunda talep edilirse, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı kayıt süresi boyunca kimin ne zaman ve ne yaptığını gösterir dokümanı onaylayarak verecektir.
 
· Ders kayıt dönemi tarih aralığı dışında ders kaydı yaptırılamayacaktır ancak okul yönetimlerince kabul edilen bir mazereti olan öğrenciler ders kayıtlarını mazeret kayıt haftasında yapabileceklerdir. Mazeret ders kayıtları bitiş tarihinden sonra hiçbir öğrenci ders kaydını yaptıramayacak olup, öğrencilerin mağdur olmamaları için ders kayıt işlemlerini zamanında bitirmeleri gerekmektedir.
 
2-) KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ TAHSİLAT DÖNEMİNDE YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER
Katkı Payı/ Öğrenim Ücreti tahsilatı işlemi, ders kayıtları bittikten sonra ilan edilen tarih aralığında yapılacaktır. Öğrencilerimizin katkı paylarını/ öğrenim ücretlerini ödemedikleri takdirde, ilgili dönemde hiçbir öğrencilik hakları olmayacaktır. Öğrenciler Ders Kayıt Döneminde ders kaydı yaptırmış bile olsalar, katkı paylarını/ öğrenim ücretlerini ödememeleri durumunda seçtikleri dersler iptal edilecektir.
 
Öğrencilerimiz, Katkı Payı / Öğrenim Ücretlerini 10 haneli öğrenci numaralarını kullanarak, Türkiye’nin her yerindeki Halk Bankası şubelerinden veya Halk Bankası İnternet Bankacılığı’nı kullanarak ödeyebilirler. Her iki durumda da, öğrencilerimiz işlem sonunda banka işlem dekontunu almayı kesinlikle unutmamalıdır.
 
Katkı payı/Öğrenim ücreti dekontunun İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrenci İşleri Ofisine teslimi mecburidir.
 
Ders geçme sistemi dışında sınıf geçme sistemi uygulayan birimler ile Yabancı Diller Yüksek Okulunda İngilizce hazırlık sınıfında öğrenim gören öğrenciler de belirtilen tarihlerde katkı paylarını/öğrenim ücretlerini yatırarak dekontlarını da kayıtlı oldukları birimlerin öğrenci işleri bürolarına teslim edeceklerdir. (Yabancı Diller Yüksekokulunda İngilizce hazırlık sınıfında öğrenim gören öğrenciler banka dekontlarını Yabancı Diller Yüksekokulu dışındaki kayıtlı oldukları fakültenin/yüksekokulun Öğrenci İşleri Bürolarına teslim edeceklerdir.
 

KAYIT YENİLEME TARİHLERİ

Kayıt Yenileme Başlangıç: 10.09.2012
Kayıt Yenileme Bitiş: 14.09.2012

Mazeret Kayıt Yenileme Başlangıç: 17.09.2012
Mazeret Kayıt Yenileme Bitiş:  21.09.2012

ÖRGÜN ÖĞRETİM KATKI PAYI / ÖĞRENİM ÜCRETLERİ ve TAHSİLAT TARİHLERİ

*Örgün Öğretim Katkı Payı:
1. Taksit (Güz Dönemi): 157,00 TL
2. Taksit (Bahar Dönemi): 156,00 TL
Toplam: 313,00 TL

* Örgün Öğretim Katkı Payı miktarlarını normal öğrenim süresini dolduran öğrenciler yatıracaklar.

İkinci Öğretim Öğrenim Ücretleri:
1. Taksit (Güz Dönemi): 578,00 TL
2. Taksit (Bahar Dönemi): 577,00 TL
Toplam: 1.155,00 TL


Katkı Payı / Öğretim Ücreti Tahsilat Başlangıç: 24.09.2012
Katkı Payı / Öğretim Ücreti Tahsilat Bitiş: 05.10.2012